Het belangrijkste aspect van rouwvervoer is bij uitstek de chauffeur van de rouwauto. Hij of zij is degene die betrouwbaar en stipt is, die op de hoogte is van de etiquette tijdens een uitvaart, die inlevingsvermogen heeft en oog heeft voor de details. Om deze reden leiden we onze chauffeurs en chauffeuses bij Kivits Rouwvervoer zelf op. Patrick Kivits, directeur van Kivits Rouwvervoer met meer dan 25 jaar ervaring in het vak doet dat hoogstpersoonlijk, om zo de service na te streven die uitvaartondernemers al jarenlang van ons gewend zijn.
We vinden transparantie en openheid in onze samenwerking belangrijk. We maken graag duidelijke afspraken over de tarieven en de werkwijze, om onduidelijkheid achteraf te voorkomen. In het kort, gaan we bij Kivits Rouwvervoer als volgt stapsgewijs te werk:
Werkwijze bij een nieuwe samenwerking
1. Aanvraag voor een samenwerking, of ander eerste contactmoment.
2. We maken een afspraak, zodat we op een goede manier kennis kunnen maken.
3. Maken afspraken over onze tarieven en onze manier van werken.
Werkwijze als de kennismaking reeds is geweest
4. De opdracht wordt per mail aangeleverd.
5. Wij bekijken of alle benodigde informatie aanwezig is en bevestigen de opdracht.
6. Een dag voor de opdracht bellen we ter bevestiging van de afspraken.
7. Wij voeren de opdracht op gepaste wijze uit.
8. Een week later ontvangt u de factuur met het vooraf afgesproken bedrag.
We weten dat onze medewerkers het belangrijkste aspect zijn binnen onze dienstverlening. Daarom leiden we al onze chauffeurs zelf op door middel van theoretische en praktische toetsing. Iedere nieuwe medewerker rijdt altijd eerst met directeur Patrick Kivits mee, zodat diegene vertrouwd wordt met onze manier van werken. Heeft de nieuwe chauffeur het vertrouwen om zelf te rijden, dan rijdt hij de volgende keer en rijdt Patrick mee, totdat de chauffeur het zelfvertrouwen heeft om het rouwvervoer zelfstandig uit te voeren.
Door deze manier van werken kunnen we met zekerheid zeggen dat onze chauffeurs uitermate geschikt zijn. Op de dag van de uitvaart stellen we ons bescheiden op. We zijn stipt, betrouwbaar en discreet in ons handelen. Maar treedt er plotseling een verandering op in de uitvaart, dan kunnen wij hier per situatie passend op reageren. Ons doel is niet op te vallen, om zo het rouwvervoer te verzorgen waar alle ruimte is voor de rouw van de nabestaanden.
Bent u als uitvaartondernemer geïnteresseerd in een goede samenwerking met een betrouwbare en transparante partner, aarzel vooral niet en neem contact op.
Voor uw vragen over rouwvervoer staan wij u graag te woord.